Gramatika:
-New English File: Upper-intermediate, lekce 5-7(slovesa s gerundiem a infititivem, slovesa uvozující nepřímou řeč, vazba have something done, členy a kvantifikátory, vedlejší věty vztažné)Slovní zásoba: - New English File: Upper-intermediate, lekce 5-7- kultura neslyšících v České republice, Spojených státech a Velké Británii
Čtení: - texty z New English File: Upper-intermediate, lekce 5-7- texty o kultuře neslyšících Písemný projev:- nácvik psaní textů používaných ve zkoušce FCE
Konverzace probíhá formou chatu.
Komunikačním kanálem celého kurzu Anglický jazyk pro neslyšící a nedoslýchavé 1-6 je mluvená čeština a český znakový jazyk.
Výuka probíhá buď ve dvou douhodinových blocích, či v jednom čtyřhodinovém boku týdně.Předpokládá se také domácí příprava a samostudium studenta v rozsahu minimálně 3 hodin týdně.
Den a čas výuky skupiny této pokročilosti je sestavován na základě rozvrhů jednotlivých studentů, které mají zapsány v SIS, a to zpravidla první den semestru. Výuka v prvním týdnu semestru může být z tohoto důvodu nahrazena buď výukou po chatu, či výukou v dalších týdnech během semestru (dle preference skupiny). Studenti budou o začátku výuky informováni emailem.
Kurz je určený výhradně neslyšícím a nedoslýchavým studentům všech fakult Univerzity Karlovy, jejichž kompetence v angličtině odpovídají úrovni úrovni B2- dle CEFR, nebo studentům, kteří úspěšně absolvovali kurz Anglický jazyk pro neslyšící a nedoslýchavé studenty 5.
Kurz se soustředí výhradně na psanou angličtinu, a to jak kompetence receptivní (četbu), tak produktivní (psaní) a interaktivní (chat).
Kurz je součástí uceleného kurzu Anglický jazyk pro neslyšící a nedoslýchavé 1-6.
Obecný dodatek k povinné účasti na výuce v LS 2021/2022: Výuka bude probíhat v souladu s aktuálně platnými protiepidemickými opatřeními. Jsme přesvědčeni, že všichni studenti chápou, že je jejich osobní účast na výuce a aktivita v každém z předmětů důležitá, a udělají vše pro to, aby se do výuky co nejvíce a co nejaktivněji zapojili. Pokud by nastala situace, že by se student z vážných důvodů (nemoc, karanténa, izolace apod.) nemohl (prezenční/distanční) výuky zúčastnit, je nutné, aby se neprodleně spojil s vyučujícím a domluvil se s ním na náhradním či alternativním způsobu práce, aby co nejlépe naplnil obsah a cíle výuky a zodpovědně se připravil na závěrečnou atestaci.