Program bude předložen po vytvoření struktury semináře.
Po 18:20 - 19:50
Primárním cílem tohoto predmetu je pripravit absolventy na praktické zužitkování jejich teoretických znalostí z oblasti nových médií. Posluchaci si behem kurzu budou moct osvojit pracovní postupy s novými médii v komercní ale i nekomercní sfére. Po absolvování predmetu by se meli studenti dokonale orientovat v oblasti komercních trhu, strategického plánování, grantových systému a základních právních norem. V rámci výuky je kladen duraz na nejdynamicteji se rozvíjející obory v rámci nových médií - tedy na oblast marketingu, PR, mediálního trhu a umelecké praxe.
Studium se bude skládat ze semináru, prednášek specialistu, cvicení a kolokvií nad vypracovanými domácími
úkoly.Atestace bude udelována za úspešné absolvování záverecného testu nebo za úcast na umelecky orientovaném projektu s komercním presahem.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.