Prohloubení poznatků o jednotlivých nástrojích marketingu se zaměřením na spotřebitelský trh a úlohu informací ve společnosti. Tvorba marketingového plánu.
Prohloubení znalostí o využívání a vzájemné harmonizaci marketingových nástrojů v informační společnosti, schopnost sestavit marketingový plán, výchozí předpoklad pro absolventskou práci na marketingové téma a pro uplatnění absolventů v obchodních a marketingových odděleních firem nebo organizací.
§ Nástroje marketingu
§ Marketingový mix a jeho různé koncepce v závislosti na typu podnikatelského subjektu a předmětu podnikání
§ Produkt, klasifikace a sortiment, spotřebitelské vnímání, složky, charakteristiky image
§ Zavádění nových produktů, úloha informací
§ Cena, spotřebitelské vnímání cen, cenové polohy sortimentu, jejich marketingová specifika, cena jako nástroj specifických subjektů na spotřebitelském trhu, cena informací
§ Distribuce, pojetí, vzájemné vztahy jednotlivých článků, specifika distribučních kanálů
§ Propagace, komunikační mix
§ Harmonizace a optimalizace marketingového mixu
§ Marketingový plán
Út 11:30 - 13:00, místnost 2.1.
Vhodné pro 3.ročník
Modul seznamuje studenty s jednotlivými nástroji marketingu se zaměřením na trh informačních služeb a celý spotřebitelský trh, jejich harmonizaci a tvorbu marketingového plánu. Podrobně rozebírá nástroje klasického marketingového mixu 4P (produkt, cenu, distribuci a propagaci) s ohledem na kontext "integrovaného marketingového mixu" (zákazník, zákaznická orientace a zákazníkem vynaložené náklady, spotřebitel, konkurence, komunikace, spolupráce...)