Charles Explorer logo
🇬🇧

Management of Information Services

Class at Faculty of Arts |
AISV5096

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Čt 15:50 - 17:25 v místnosti 2014 Určeno především pro studenty vyšších ročníků. Učební cíl: Podat studentům zkrácený, ale ucelený přehled o zásadní důležitosti, teorii, pracovních metodách a postupech marketingu se zaměřením na informační služby. Osnova:

1. Poslání a místo marketingu

2. Význam trhu

3. Marketingový výzkum

4. Marketing mix výrobků a služeb

5. Produkt (výrobek/služba)

6. Cena

7. Propagace / Reklama a komunikace

8. Odbytové metody a získávání konkurekčních výhod

9. Poprodejní služby a komunikace se zákazníkem

10. Zákazník a spotřebitel

11. Konkurence

12. Reinžienýring

13. Tvorba marketingové strategie informačního knihovnického pracoviště Osnova cvičení:

1. Formulace podnikatelského záměru

2. Organizace a řízení výzkumu

3. Průzkum trhu pro vybranou službu

4. Pozitivní ovlivnění spotřebitele/uživatele

5. Návrhy praktického postupu propagace/rozvoje služeb. Formulace a předkládání realizovatelné (actionable) zprávy o marketingovém výzkumu

6. Tvorba marketingového plánu