1. Ekologické Chorvatsko. Opakování hromadných podstatných jmen. Slovesa v kontextu: nazvati, pozvati, odazivati se, izazvati. Slovesný vid - páry: nazvati/nazivati, pozvati/pozivati, izazvati/izazivati... .
2. Chcete změnit svět. Slovesa v kontextu: stati, postati, ostati, pristati, prestati, nastati. Slovesný vid - páry: stajati/stati, postajati/postati, ostajati/ostati... .
3. Sport, média, četba. Stupňování příslovcí (opakování). Slovesa v kontextu igrati (se) - zaigrati (se). Slovesný vid - páry: (izigravati - izigrati)).
4. Rodina, životní období, generační rozdily. Stupňování a skloňování přídavných jmen. Podstatná jména dob a doba.
5. Přechodník přítomný a přechodník minulý. Slovesa v kontextu (živjeti-doživjeti...). Slovesný vid - páry (preživljavati - preživjeti).
6. Rovnoprávní, či ne? Slovesa v kontextu (govoriti, reći/kazati). Slovesný vid - páry (izgovarati - izgovoriti). Diktát.
7. Slovesná podstatná jména. Psaní písemné práce.
8. Aorist.
9. Imperfektum a plusquamperfektum.
10. Povinná četba: Ante Tomić Punoglavci.
11. Zájmena (osobní, zvratná, přivlastňovací, zvratné zájmeno svoj, ukazovací, tázací, vztažná a neurčitá).
12. Téma: domácí zvířata; ovoce a zelenina. Lexikální cvičení. Přítomný čas (opakování).
13. Opakování a procvičování. Příprava na závěrečný test.
Vstupní jazyková kompetence studenta odpovídá stupni B1 (vyšší úroveň) Evropského referenčního rámce pro jazyky. Kurz je zaměřený na rozšíření gramatické kompetence v oblasti stylistiky, lexikologie, syntaxe, a dále pak na nepravidelnosti morfologické paradigmy.
Po absolvování kurzu je student schopný porozumět širokému obsahu náročnějších textů s důrazem na specifickou terminologii. Na základě přečteného textu dokáže analyzovat i syntetizovat.
Dokáže využívat jazyk pro společenské, profesní i akademické účely. Výstupní jazyková kompetence studenta odpovídá stupni B2 (střední úroveň) Evropského referenčního rámce pro jazyky.