1. 9. lekcija Razgovarajte s nama 2: Obitelj, životna razdoblja, generacijske razlike (str. 132-144): pridjevi, stupnjevanje i sklonidba 2. 9. lekcija Razgovarajte s nama 2: Obitelj, životna razdoblja, generacijske razlike (str. 132-144): glagolski prilozi, prošli i sadašnji 3. 9. lekcija Razgovarajte s nama 2: Obitelj, životna razdoblja, generacijske razlike (str. 145-147): perfekt, aorist, imperfekt, pluskvamperfekt 4. 11. lekcija Razgovarajte s nama 2: Vrijednosti, sposobnosti, interesi (str. 160-167): glagolski pridjevi (trpni/pasivni i radni/aktivni) 5. 11. lekcija Razgovarajte s nama 2: Vrijednosti, sposobnosti, interesi (str. 168-173): glagolske imenice 6. 8. lekcija Razgovarajte s nama 2: Sport, mediji, čitanje (str. 120-126): prilozi, stupnjevanje 7. 8. lekcija Razgovarajte s nama 2: Sport, mediji, čitanje (str. 127-131): pluralia tantum, zbirne imenice 8. 8. lekcija Razgovarajte s nama 2: Sport, mediji, čitanje (str. 120-131): prijedlozi i zamjenice 9. 7. lekcija Razgovarajte s nama 2: Ono smo što jedemo (str. 104-119): pojačivači i ublaživači; imenice, pridjevi i zamjenice kroz padeže 10. 7. lekcija Razgovarajte s nama 2: Ono smo što jedemo (str. 104-119): prezent, perfekt, futur I i II 11. 12. lekcija Razgovarajte s nama 2: Smijeh je lijek (str. 174-187): glagolski načini, imperativ i kondicional; besubjektne rečenice 12. vježbe komunikacije 13. ponavljanje i vježba
Vstupní jazyková kompetence studenta odpovídá stupni B2 (střední úroveň) Evropského referenčního rámce pro jazyky. Kurz je zaměřen na rozšiřování kompetence v oblasti stylistiky, syntaxe, textologie a je rozšířený o schopnost tvorby vlastních textů v chorvatském jazyce, dále pak o oblast tvorby prvních překladů (odborný i umělecký text).
Po absolvování kurzu je student schopný získávat informace ve svém profesním oboru, uveřejňovat vlastní výsledky a navazovat pracovní kontakty v chorvatském prostředí. Dokáže vytvářet srozumitelný a podrobný text na složitá témata.
Výstupní jazyková kompetence studenta odpovídá stupni B2 (vyšší úroveň) Evropského referenčního rámce pro jazyky.