Charles Explorer logo
🇨🇿

Systemický přístup k supervizi ve vzdělávacích a výchovných institucích

Předmět na Filozofická fakulta |
APD510030

Sylabus

Učitel/vychovatel v ohrožení

Specifika supervize ve výchovných a vzělávacích institucích

Konstruktivismus a jeho role v systému kontroly a pomáhání

Andersen, Shazer, Ludewig, narativní přístup

Pole vzájemného působení (klient/instituce/supervizor)

Reflektování jako základní metoda

Formy supervize - individuální/skupinová a jednotlivé nástroje

Praktický nácvik

Anotace

Předmět si klade za cíl rozšířit dovednosti studentů navazujícího mgr. studia o konkrétní nástroje supervize v kontextu vzdělávacích a výchovných institucí. Tvoří nadstavbu teoretickým znalostem a sebezkušenosti získaným v průběhu studia tak, aby studenti byli schopni aplikovat dovednost supervizního rozhovoru ve vzdělávacích a výchovných zařízeních.