Výuka bude probíhat interaktivní formou, pomocí metod RWCT, které si tak studenti sami zažijí a vyzkouší. V průběhu kurzu bude předvedeno několik modelových vyu čovacích hodin určených pro žáky 2. stupně ZŠ či SŠ, zaměřených na různá témata. Výuka je rozdělena do 3 celodenních bloků, aby byl dostatek času vše vyzkoušet a prodiskutovat. V zápočtovém týdnu proběhne poslední setkání, na němž budou studenti prezentovat své práce k zápočtu.
Plánovaná setkání - sobota 9-16 hodin v následujících dnech: 7. 11., 28. 11., 12. 12., 16. 1.
Probíraná témata:
Předpoklady pedagogického konstruktivismu a třífázový model učení
Dílčí dovednosti kritického myšlení
Cíle výuky a hodnocení
!!!Výuka tohoto předmětu je ze zdravotních důvodů zrušena!!!
Omlouvám se za způsobené komplikace, předmět byl vypsán bez mého vědomí.
Kurz se zaměřuje na představení hlavních principů a metod využívaných v programu RWCT (Reading nd Writing for Critical Thinking, česky Čtením a psaním ke kritickému myšlení, zkráceně Kritické myšlení - KM). Program vychází z pedagogického konstruktivismu, předpokládá aktivní zapojení žáků do výuky a jeho cílem je rozvoj kritického myšlení.