1. Opravdu víme, co to je reklama?
2. Co je to žánr? Lingvistika a problém žánrů.
3. Media. Základní mediální strategie.
4. Mechanismy persvaze v reklamě.
5. Psychologie v reklamě - kdy reklamu vnímáme a kdy si ji pamatujeme?
6. Základní techniky reklamy.
7. Specifika vybraných forem reklamy. Televizní reklama.
8. Specifika vybraných forem reklamy. Rozhlasová reklama.
9. Specifika vybraných forem reklamy. Tištěná reklama.
10. Specifika vybraných forem reklamy. Venkovní reklama.
11. Specifika vybraných forem reklamy. Internetová reklama.
12. Specifika vybraných forem reklamy. Sociální reklama.
13. Svět kolem reklamy. Reklama mezinárodní.
Cílem semináře je zvládnutí práce s užitným textem, jeho analýzy a interpretace. Student, který si zvolí tento seminář, by měl mít základní vědomosti o polském jazyce a měl by být schopen jej aktivně (alespoň na základní úrovni) používat.
Blok bude věnován různým typům textu (různým žánrům), nebo také pouze jednomu z nich.