Charles Explorer logo
🇬🇧

Marketing Research I

Class at Faculty of Arts |
ASGV00190

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Délka 1 semestr zakončeno zápočtem a prací, která je klasifikována jako zkouška První část 2 semestrálního kurzu "Marketingový výzkum I, II". Kursy na sebe navazují, lze absolvovat samostatně.    Marketingový výzkum I. - Obecný základ

1)     Úvod. Vymezení specifik marketingového výzkumu vzhledem ke klasickému sociologickému výzkumu. Výzkum B2B vs B2C

2)     Proces a etapy marketingového výzkumu. Návaznost na marketingový proces. Komunikace agentura / klient v průběhu projektu.

3)     WORKSHOP I. = Způsoby sběru informací - kvalitativní :FG, IDI, miniskupiny, diady, etnografie, kontakt se spotřebitelem, návštěvy domácností. Kvantitativní : jednorázový, opakovaný, kontinuální. F2F, v domácnostech, na ulici, studiové, CATI, CAPI, PAPI, CAWI, CASI..

4)     Zpracování a vyhodnocení dat. Obecná statistika, speciální marketingové modely.

5)     WORKSHOP II. = CATI -

6)     Internet a jeho role/význam jako zdroje informací a jako média pro získávání primární informace.

7)     Fáze projektu I. = "PŘED TERÉNEM" - Brief / nabídka, cena projektu. Definice problému, jeho specifikace  a návrh řešení. Volba metody, velikosti vzorku, způsobu sběru informace, reprezentativita. Primární a sekundární výzkum. Zdroje informací. Desk research.

8)     Fáze projektu I. = "PO TERÉNU" = Prezentace výsledků výzkumu. Formy, náležitosti, možnosti. Návaznost na marketingové rozhodování.

9)     WORKSHOP III. = FCG -

10)  Moderní metody (Neuroscience, Sociální sítě a výzkum (FCB, SL, …)

11)  Shrnutí. Agentury výzkumu trhu, Asociace, organizace a sdružení výzkumu trhu. Standardy kvality.

12)  Zápočtový týden - prezentace sem. prací