Délka 1 semestr zakončeno zápočtem a prací, která je klasifikována jako zkouška
Druhá část 2 semestrálního kurzu "Marketingový výzkum I, II". Kursy na sebe navazují, lze absolvovat samostatně.
Cílem kurzu je poskytnout studentům základní přehled marketingového výzkumu, jak je v současné době používán v rámci procesu marketingového rozhodování.
Kurz bude stavět na základu znalostí o sociologickém výzkumu získaných v kurzech "Metody sociologického výzkumu", "Statistika", "Zpracování dat". Na tomto základě budou prezentovány speciální metody, postupy a techniky používané v současném marketingovém výzkumu. Velký důraz bude kladen na praktickou stránku jak realizační části výzkumu, tak etapy využití výsledků v marketingové praxi.
Cílem kurzu je propojit teoretický základ získaný v předchozích přednáškách s konkrétní praxí realizace výzkumů a využití jejich výsledků v marketingovém rozhodování.