Charles Explorer logo
🇬🇧

Management and Marketing in Culture II

Class at Faculty of Arts |
ATK310030

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Ekonomická podstata kulturních jevů. Aplikace základních ekonomických pojmů na oblast kultury. Zvláštnosti podoby produkčních faktorů v kultuře.

Kulturní potenciál a kulturní kapitál

Produkce kulturních statků a služby

Kultura a trh. Tržní a mimotržní sektor v oblasti kultury. Komerce a komercializace.

Marketing kulturních statků a služeb

Financování kultury, fundraising, mecenát a sponzoring

Grantový systém

Finanční plán kulturní instituce

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Na základě uchopení kultury jako procesu tvorby a produkce kulturních statků a služeb, jejich multiplikace a distribuce, uchovávání, presentování, animace, směny a spotřeby jsou presentovány možnosti a meze ovlivňování těchto procesů prostřednictvím kulturně politického i podnikového managementu a metod a technik marketingu s důrazem na převažující neziskovost sektoru kultury.