Charles Explorer logo
🇬🇧

Psychology of Learning II

Class at Faculty of Arts |
AUPV10023

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Předmět se hlouběji zabývá následujícími tematickými okruhy:

-analýza základních pojmů psychologie učení

-nová východiska a přístupy relevantní pro školní učení:

-kognitivní psychologie

-vztah kognitivního, osobnostního a sociálního

-pojmy reflexe, sebereflexe

-regulace, autoregulace

-metakognice

-kognitivní socializace

-vybrané systémy stimulace učení a poznání a jejich psychologická interpretaci (počítač a internet, Lipmannova filosofie pro děti, Feuersteinovo instrumentální obohacování.).

-psychologická interpretace nedostatků a handicapů v učebním a poznávacím procesu, které vznikly v důsledku nejrůznějších podmínek a okolností, a které způsobují závažné problémy v kognitivním a osobnostním rozvoji dítěte.

-možnosti psychodidaktické aplikace nových přístupů pro konkrétní podmínky vyučovacího procesu

-teoretické zpracování vybraných témat, která jsou považována jako nezbytná pro psychologickou připravenost učitele.