1. Реклама. Виды рекламы. Целевая аудитория.
2. Особенности языка рекламы.
3. Слоган.
4. Нейминг.
5. Анализ рекламных текстов.
6. Правка рекламных текстов. Неудачная реклама.
7. Особенности политического дискурса. Язык политики.
8. Политическая реклама.
9. Анализ политической рекламы.
10. Реклама в интернете. SMM.
Vstupní jazyková kompetence studenta odpovídá stupni B1-B2 (střední úroveň) Evropského referenčního rámce pro jazyky.
Bude respektována komunikativní zásada celkového přístupu k vyučování; předpokládají se konverzační a dialogická cvičení; budou se analyzovat moderní mediální, reklamní a webové texty.
V ZS 2020/21 výuka bude probíhat distančně (Microsoft Teams + Moodle) až do odvolání.
Kurz v Moodle: https://dl1.cuni.cz/course/view.php?id=10371
Odkaz na konferenci v Microsoft Teams (viz Metody výuky)