Termín výuky:
2.3.,
30.3.,
13.4.,
27.4.,
11.5.2018 Výuka probíhá v čase
14.00 -
16.15 MÍSTNOST: REHAD1 - knihovna KRL, ALBERTOV 7Letní semestr1. Úvod do reflexní lokomoce, motorická ontogeneze, fyziologie ve srovnání s patologií2. Lokomoční princip, principy reflexní lokomoce, reflexní plazení, praktické ukázky3. Reflexní otáčení I a II, praktické ukázky4. Diferenciace svalové funkce, ovlivnění dýchání, funkce močového měchýře, ovlivnění aktivity v orofaciální oblasti, indikace k použití reflexní lokomoce u kojenců, malých dětí, starších dětí a dospělých5. Aktivní vertikalizační proces při reflexní terapii ve srovnání s jinými formami terapie, výsledky statistického šetření ovlivnění kvality života dětí ohrožených vývojem CP včasnou diagnostikou a terapií Vojtovou metodouZápočet (test)
Programm description
The aim of the brunch is to familiarize students of occupational therapy and of physiotherapy with theoretical and practical basis of the Vojta method. It apprises of early neurokineziological diagnostics of motion disturbances in nurslings, and of therapy by reflex locomotion