Předmět je určen studentům 5. a 6. ročníku české paralelky. Jedná se ryze o praktickou výuku. Obsahem předmětu je nácvik, rozpoznání a řešení nejčastějších kritických situací v medicíně. Výuka probíhá v simulovaném prostřední s využitím pokročilých fantomů či herců. Během předmětu se studenti seznámí s diagnostikou a řešením život ohrožujících stavů (KPR, respirační insufcience, šokové stavy, poruchy vědomí apod.). Důležitou součástí výuky jsou i tzv. „soft skills“(práce v týmu, komunikace). Po každé simulaci následuje tzv. debriefing s cílem poskytnout účastníkům efektivní zpětnou vazbu.
Předmět je rozdělen do 10 seminářů, jeden den v týdnu, nepravidelně. Dny konání budou dostupné na webu Sekce Simulační Medicíny www.simulacemotol.cz Minimální počet studentů je 5, maximální je 8. Na hodiny prosím přijďte prosím převlečeni do bílého, přezutí. S sebou fonendoskop.
Základy diagnostiky a terapie život ohrožujících stavů.
Zlepšení „Soft skills“( komunikace mezi účastníky při stresových situací, týmová spolupráce).
Učebna: stážovna KARIM, přízemí, uzel B
Výuka čtvrtek 15-17:30 hod
Termíny pro LS: 14.3. 21.3. 4.4. 11.4. 18.4. 25.4. 16.5. 23.5. 30.5. 6.6.
Předmět je určen studentům 5. a 6. ročníku české paralelky. Jedná se ryze o praktickou výuku. Obsahem předmětu je nácvik, rozpoznání a řešení nejčastějších kritických situací v medicíně. Výuka probíhá v simulovaném prostřední s využitím pokročilých simulátorů či herců. Během předmětu se studenti seznámí s diagnostikou a řešením život ohrožujících stavů (KPR, respirační insufcience, šokové stavy, poruchy vědomí apod.). Důležitou součástí výuky jsou i tzv. „soft skills“(práce v týmu, komunikace). Po každé simulaci následuje tzv. debriefing s cílem poskytnout účastníkům efektivní zpětnou vazbu.
Předmět je rozdělen do 10 seminář ů, jeden den v týdnu. Dny konání budou dostupné před přihlašováním a to na webu Sekce Simulační Medicíny www.simulacemotol.cz Minimální počet studentů je 5, maximální je 8. Na hodiny prosím přijďte prosím převlečeni do bílého, přezutí. S sebou fonendoskop.