Charles Explorer logo
🇬🇧

Codes of Marketing Communication

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB234

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Sylabus 0.     Úvod do tematiky: Reklama a agentura - co od nich očekáváme a jaké jsou 1.     Tvorba a proces reklamní tvorby: historický náhled na reklamu z pohledu tradice, reklama v průběhu věků, tematika autorství a spoluautorství 2.     Slovo a slogan 3.     Reklamní text - bodycopy: jak se tvoří inzerát, leták, umění direct mailingu 4.     Reklamní tvorba se zaměřením na grafiku a design: logo, packeging (obaly) 5.     Vizualizace v reklamě: inzerát, billboard, city light 6.     Obraz a reklamní fotografie 7.     Role zvuku a hudby v reklamní tvorbě 8.     Rozhlasový spot 9.     Televizní spot 10.  Nové výrazové prostředky a technologie soudobé reklamní tvorby 11.  Kreativita v dalších reklamních aktivitách a v mediální sféře 12.  Kreativita a synergie reklamních kampaní 13.  Média a úloha médií při procesu tvorby