Charles Explorer logo
🇨🇿

Digitální komunikace

Předmět na Fakulta sociálních věd |
JJB255

Sylabus

Blok I.      

       Představení kurzu, podmínek atestu a rozvrhu semestru

       Historie nových médií: Co je vlastně nového?

       Člověk online I. (komunikační modely v online prostředí, Consumer-Producer-Prosumer, amatérské weby, blogy, mikroblogy)

       Člověk online II. (sociální média, crowd-)

       Člověk online III. (zábava online)

Blok II

       Hosté

Blok III.  

       Instituce online I. (firemní a mediální digitální komunikace, veřejnost online) 

       Video online (Youtube a další videonosiče, TV na internetu, internet v TV)

       Test

       Mobilní digitální zařízení a jejich dopad na média a komunikaci

       Digitální stopa (data a jejich zpracování, hrozby zneužití)

       Nová média a offline svět

       Prezentace seminárních prací 

Anotace

Předmět Digitální komunikace seznamuje studenty s historií, základními koncepty a trendy v oblasti nových médií. Cílem předmětu je poskytnutí teoretického základu, který studenti využijí v dalším dílčím studiu jednotlivých oblastí nových médií a marketingu, a představit hosty z praxe, kteří seznámí studenty s případovými studiemi.

Studenti se seznámí s koncepty Manoviche, Brunse, Jenkinse či Andersona. Pozvaní hosté ukáží, jak jednotlivé poznatky lze aplikovat v integrované marketingové komunikaci.

Po absolvování kurzu student chápe vývoj a trendy v oblasti nových médií a digitální komunikace v marketingu.

Hosté:

Tomáš Jindříšek /DFMG, Dark Side/

Jiří Pabián /Moris Design/