Blok I.
Představení kurzu, podmínek atestu a rozvrhu semestru
Historie nových médií: Co je vlastně nového?
Člověk online I. (komunikační modely v online prostředí, Consumer-Producer-Prosumer, amatérské weby, blogy, mikroblogy)
Člověk online II. (sociální média, crowd-)
Člověk online III. (zábava online)
Blok II
Hosté
Blok III.
Instituce online I. (firemní a mediální digitální komunikace, veřejnost online)
Video online (Youtube a další videonosiče, TV na internetu, internet v TV)
Test
Mobilní digitální zařízení a jejich dopad na média a komunikaci
Digitální stopa (data a jejich zpracování, hrozby zneužití)
Nová média a offline svět
Prezentace seminárních prací
Předmět Digitální komunikace seznamuje studenty s historií, základními koncepty a trendy v oblasti nových médií. Cílem předmětu je poskytnutí teoretického základu, který studenti využijí v dalším dílčím studiu jednotlivých oblastí nových médií a marketingu, a představit hosty z praxe, kteří seznámí studenty s případovými studiemi.
Studenti se seznámí s koncepty Manoviche, Brunse, Jenkinse či Andersona. Pozvaní hosté ukáží, jak jednotlivé poznatky lze aplikovat v integrované marketingové komunikaci.
Po absolvování kurzu student chápe vývoj a trendy v oblasti nových médií a digitální komunikace v marketingu.
Hosté:
Tomáš Jindříšek /DFMG, Dark Side/
Jiří Pabián /Moris Design/