Charles Explorer logo
🇬🇧

On-line marketing

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB267

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Úvod - představení programu kurzu, požadavky

Úvod do světa internetu - minulost vs. budoucnost (u nás/v zahraničí); penetrace českého internetu, srovnání se zahraničím; cílové skupiny na internetu (socio-demo charakteristika), modelové cílové skupiny; ženský vs. mužský internet

Využití internetu v marketingové komunikaci - základní znaky online marketingu (srovnání s offline mrktg - výhody) - proč investovat do online marketingu = efektivita online marketingu

Nástroje online marketingu: základní přehled, 1. display reklama (bannery)

Mikrostránky, webové stránky - trendy; tvorba webu (hlediska: obsahově-informační, marketingové, použitelnost, přístupnost, kreativita a webdesign, usebility testing)

Advergaming > gamifikace firemní komunikace, virální marketing, mobilní marketing

Permission marketing či tvorba komunit (virtuální světy, blogy, …), sociální sítě (úvod)

Sociální sítě a jejich využití v marketingu (Facebook, Twitter, Linkedin, YouTube, Google+)

Trendy v online marketingu - mobilní marketing, Marketing 2.0 (3.0…), augmented reality, LBS (location based services) …

Performance marketing (SEM, affiliate marketing, PPC kampaně …), direct marketing (emailing)

Měření efektivity aneb jak správně definovat cíle? (generické příčiny selhání webu; technické metriky, cílově orientované metriky, specifické příčiny selhání webu)

Soutěže, žebříčky, profesní sdružení, asociace, oborová online média - osobnosti - ČR vs. zahraničí

Případové studie online komunikační strategie, příprava na vlastní projekt dle zadaného briefu

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Cílem předmětu je seznámit studenty se základy on-line marketingu v komerční sféře. Důraz je kladen na aktivní přístup a interaktivitu, těžištěm budou práce na konkrétních projektech a případových studiích reálných on-line marketingových kampaní.

Studenti se seznámí s prostředím internetu jako nástrojem marketingu, s metodami, jak přistupovat k různým cílovým skupinám, jak budovat crossmediální kampaně, jak naplňovat marketingové cíle, jak je měřit a vyhodnocovat návratnost investic. Součástí výuky budou i informace o trendech a vizích využití internetu v blízké budoucnosti.