Charles Explorer logo
🇬🇧

History and Theory of Marketing Communication

Class at Faculty of Social Sciences |
JJB270

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

I. Marketing v historických a sociálních souvislostech

II. Vývoj marketingové komunikace v českých zemích od roku 1918

III. Vývoj marketingové komunikace v českých zemích od roku 1989

IV. Marketingový prostředí a mix  (s důrazem na komunikaci)

V. Marketing v internetovém věku

VI. Marketing 3.0 a aktuální trendy

VII. TEST

Poslední dvě hodiny prezentace esejů

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Předmět navazuje na JJB269 Sociální kontext komunikace, je tedy vhodné navštěvovat kurzy v tomto pořadí.

Kurz se zabývá dějinným vývojem marketingového komunikace, dále soudobou teorií marketingové komunikace.

Rozebírá historický vývoj marketingového myšlení v USA, Evropě i českých zemích. Seznamuje studenty s koncepty marketingového prostředí, marketingové strategie, marketingového mixu a možnostmi zkoumání komunikace v historických a sociálních souvislostech.

Dále se kurz zabývá aktuálními trendy v marketingové komunikaci, především s ohledem na české prostředí.