Sylabus
1. Úvod do předmětu: (19.2.) a. Úvod do strategického managementu: vymezení pojmů, definice funkčních strategií
2. Strategický management: (26.2.) a. Principy, cíle
3. Strategický management marketingu: (4.3.) a. Plánování ve strategii; vize a mise; tvorba cílů b. Marketingový výzkum c. Marketingový mix a jeho význam pro strategický marketing
4. Strategický marketing: (11.3.) HOST: Hanka Púllová - Proč je pro správnou strategii počáteční nastavení vizí, misí a cílů
5. Strategický marketing: (18.3.) a. Segmentace trhu b. Marketingové situační analýzy
6. Strategický marketing: (25.3.) a. Cenová strategie b. Náklady
7. Strategický marketing: (1.4.) TEST
8. Strategický marketing: (8.4.) a. Strategie distribučních cest b. Volba stanoviště prodejny
9. Strategický marketing: (15.4.) a. Produktová strategie + sortimentní kříž
10. Strategický marketing: (22.4.) a. Portfolio analýzy komunikační strategie
11. Strategický marketing: (29.4.) a. Reading week: Trendy v podnikové praxi
12. Strategický marketing: (6.5.) a. Výběr vhodné strategie, její implementace a realizace
13. Strategický marketing: (13.5.) a. Shrnutí a doplnění učiva
Předmět je koncipován tak, aby se student orientoval v základní problematice strategického managementu a do hloubky poznal tvorbu marketingové strategie, která je součástí podnikové strategie.
Po absolvování předmětu student sám dokáže definovat vize, mise a cíle podniku, určit cílový segment a v konečné fázi sestavit marketingovou strategii.