* Stručný program přednášek:
1. Etapy práce na výzkumu, hypotézy ve výzkumu
2. Metody výběru
3. Indikátory, validita, reliabilita
4. Typy otázek v dotazníku, dramaturgie dotazníku
5. Postoje a jejich měření
6. Práce tazatele, dotazování face-to-face, telefonické dotazování, využití počítače
7. Analýza a interpretace dat, statistická chyba
8. Metodologie volebních výzkumů, exit-polls
9. Kvalitativní výzkum
10. Metody výzkumu trhu
11. Standardy kvality SIMAR
Předmět je zaměřen na základní metodologické principy výzkumu veřejného mínění jako jednoho typu kvantitaviního sociologického výzkumu. Posluchači jsou seznámeni s etapami práce na výzkumu, s využitím kvalitativního výzkumu i specifických technik výzkumu trhu při zkoumání veřejného mínění.
.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.