* Stručný program přednášek:
1) Historie, smysl, základní rozdělení a základní rysy mediálních výzkumů v ČR
2) Důležitost mediálních výzkum - mediální výzkumy jako základní kámen mediálního trhu, základní mediální výzkumy po media tipech
3) Výzkum sledovanosti televize a jeho aplikace (TV metry) I
4) Výzkum sledovanosti televize a jeho aplikace (TV metry) II
5) Výzkum čtenosti tisku - MEDIA PROJEKT
6) Internet jako médium - výzkum internetu - NET MONITOR
7) Výzkum poslechovosti rádia - RADIO PROJEKT
8) Výzkum venkovní reklamy - OOH (Out of home)
9) Projekt MML, monitoring médií
10) Trendy mediálního výzkumu v ČR a ve světě, shrnutí Kurz bude zakončen písemným testem
Předmět se zabývá historií, současným stavem a souvislostmi mediálních výzkumů v ČR. Především se týká výzkumů, které mapují jednotlivé mediální tipy z hlediska jejich výkonnosti, tj. sledovanosti, poslechovosti, čtenosti atd.
Předmět se věnuje těm nejrozsáhlejším a nejdůležitějším mediálním výzkumům. Výsledkem předmětu by mělo být vysvětlení a pochopení mediálních výzkumů pro fungování celého mediálního trhu v souvislostech.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.