* Plán přednášek:
1. Komunikace, komunikační agentura (reklama, reklamní agentura)
2. Kreativita & média
3. Tvorba komunikační strategie + Kreativní brief
4. Brand Building
5. Cílová skupina, měření v reklamě
6. Produkce
7. Praktické příklady a ukázky komunikačních strategií a kampaní
8. Co je to sociální marketing
9. Role agentury v sociálním marketingu
10. Moderní marketingové trendy, Co hýbe marketingovou komunikací
21.století
11. Corporate Social Responsibility * Povinná literatura: BERGER, J. Contagious. Simon Schuster
2013. DRANOVE, D. - MARCIANO, S.. Kellogg on Strategy. Wiley
2005. FILL, C. - TURNBULL, S. Marketing Comunications - discovery, creation and conversations, 7th Edition, Pearson Education Limited,
2016. KOTLER, P. - LEE, N. Social Marketing. SAGE Publications
2011. KOTLER, P.. Moderní marketing. Grada Publishing 2007 (kapitoly 3: Trhy - TA a 7 :Komunikace - Kampaně) TYBOUT, A. - CALKINS, T.: Kellogg on Branding. Wiley
2005. * Doporučená literatura: BEAL, B.. Corporate Social Responsibility. SAGE Publications,
2013. CZERNIAWSKI, R. - MALONEY, M.. Competitive Positioning. Hudson House,
2010. FALLON, P. - SENN, F.. Juicing the Orange. Harvard Business Review,
2006. KAPFERER, J. N.. The New Strategic Brand Management. Kogan Page,
2012. KOTLER, P. - ANDRAESEN, A. R. Strategic Marketing for Nonprofit Organizations. Prentice Hall,
2007. MILLMAN, D. Brand Bible. Rockport,
2012. SARFEANT, A. Marketing Management for Nonprofit Organizations. Oxford University Press,
2009. WHEELER, A. - KATZ, J. Brand Atlas. Wiley,
2011. YOUNG, A. Brand Media Strategy. Palgrave Macmillan,
2010.
Posluchači se postupně seznámí s tím, jakou mají strukturu a jak fungují komunikační agentury, jak jsou diferencovány jednotlivé složky komunikace, které ovlivňují jednak vznik, vývoj a pozici značek a produktů, dále image i aktivity komerčních a nekomerčních subjektů. Na konkrétních příkladech bude prezentován proces komunikace jednotlivých subjektů od zadání, přes tvorbu strategie, výběr médií, kreativní řešení, produkci a realizaci, včetně vyhodnocení účinnosti jednotlivých reklamních akcí.
Posluchači budou mít možnost aplikovat získané znalosti v případové studii s reálným zadáním pro komerční i neziskový sektor.