Charles Explorer logo
🇨🇿

In-store Marketing

Předmět na Fakulta sociálních věd |
JKB041

Anotace

Cílem předmětu je seznámit studenty s teorií a praxí marketingové komunikace v místě prodeje (in-store marketingová komunikace, Point-of-Purchase, případně Point-of-Sale). Marketingová komunikace v místě prodeje je jednou ze složek integrované marketingové komunikace a v současné době představuje obor rozvíjející se zejména díky novým postupům v oblastech výzkumu spotřebitelského a nákupního chování, behaviorální psychologie, sociální psychologie a sociologie. Média využívaná k marketingové komunikaci v místě prodeje představují součást činností podpory prodeje, jejichž cílem je zaujmout pozornost potenciálního zákazníka a ovlivnit nákupní chování pomocí nástrojů zajišťujících přímý kontakt zákazníka s výrobkem a informacemi o něm.

V rámci přednášek jsou studenti seznámeni s POP / in store komunikačními nástroji a základními principy jejich fungování po stránce marketingové, strategické i technické. Cílem 12-ti výukových modulů je naučit studenty reklamu v místě prodeje chápat v kontextu marketingové komunikace a relevantních historických souvislostí , osvojit si základní pravidla práce s ní tak, aby vycházela vstříc očekáváním a potřebám zákazníků. Studenti jsou seznámeni s tím jaké jsou typy a možnosti POP komunikace, jak metodologicky ověřovat zda jsou konkrétní řešení funkční, jak ji tvořit tak, aby fungovala efektivně pro své investory a jaké jsou technické i systémové trendy.

Detailní anotace a přehled výukových modulů s termíny a názvy jednotlivých přednášek jsou uvedeny v syllabu a úvodní prezentaci, které se nacházejí mezi soubory ke stažení.