Charles Explorer logo
🇨🇿

Art marketing I

Předmět na Fakulta sociálních věd |
JKB126

Sylabus

Art marketing I v Moodle

Témata

Vztah umění a marketingové komunikace

Produkt (product) a značka

Místo (place) a distribuce

Cena (price) a financování

People – cílové skupiny

Propagace (promotion) – marketingová komunikace a public relations

Hosté a exkurze

Nedílnou součástí kurzu je vedle tematických přednášek také setkávání se s předními osobnostmi tuzemské kulturní sféry, respektive jejími zástupci z oboru marketingu, public relations a médií, kteří budou s posluchači kurzu sdílet své zkušenosti a případové studie. Konkrétní hosté budou zveřejňováni v průběhu semestru.

Anotace

Kurz seznamuje studenty se specifiky marketingové komunikace a public relations v oblasti kultury a umění. Absolventi kurzu získají základní přehled o fungování jednotlivých kulturních oblastí (výtvarné umění, film, hudba, literatura, divadlo) na českém trhu prostřednictvím přednášek, případových studií, diskusí s hosty či exkurzí v konkrétních kulturních institucích.