Art marketing I v Moodle
Témata
Vztah umění a marketingové komunikace
Produkt (product) a značka
Místo (place) a distribuce
Cena (price) a financování
People – cílové skupiny
Propagace (promotion) – marketingová komunikace a public relations
Hosté a exkurze
Nedílnou součástí kurzu je vedle tematických přednášek také setkávání se s předními osobnostmi tuzemské kulturní sféry, respektive jejími zástupci z oboru marketingu, public relations a médií, kteří budou s posluchači kurzu sdílet své zkušenosti a případové studie. Konkrétní hosté budou zveřejňováni v průběhu semestru.
Kurz seznamuje studenty se specifiky marketingové komunikace a public relations v oblasti kultury a umění. Absolventi kurzu získají základní přehled o fungování jednotlivých kulturních oblastí (výtvarné umění, film, hudba, literatura, divadlo) na českém trhu prostřednictvím přednášek, případových studií, diskusí s hosty či exkurzí v konkrétních kulturních institucích.