1. Vysílací média jako samostatný segment mediálního trhu. (M. Štoll) - 20. 2. 2024 2.
Ekonomické aspekty vysílacích médií (cílové skupiny, sledovanost/poslechovost, formy financování, nacenění vysílacího času) (M. Štoll) - 27. 2. 2024 3. Program jako nástroj výdělku i šíření hodnot. (Z čeho se skládá, jak je koncipován apod.) (M. Štoll) - 5. 3. 2024 4.
Právní rámce vysílacích médií v ČR a ve světě. (J. Železný) - 12. 3. 2024 5. Veřejná služba jako veřejný zájem (J. Železný) - 19. 3. 2024 6.
Zpravodajství komerční/veřejné služby (J. Železný) - 26. 3. 2024 7. Žánry televizní tvorby (J. Železný) - 2. 4. 2024 8. Principy výrobu a nákupu televizní tvorby ("vlastní výroby", zakázka, koprodukce, ale i formát a licence) (M. Štoll) - 9. 4. 2024 9.
Rozhlas vs. rádio, formát, výrobní mechanismy rozhlasové tvorby (M. Groman) - 16. 4. 2024 10.
Práce s posluchači (preference, programové strategie rozhlasu) (M. Groman) - 23. 4. 2024 11. Žánry rozhlasové tvorby (M.
Groman) - 30. 4. 2024 12. Fenomén podcastu a dalších vysílacích platforem (M.
Groman + M. Štoll) - 7. 5. 2024 13. Rektorské volno - 14. 5. 2024
Předmět se zaměřuje na mediální rutiny vysílacích médií u nás i ve světě, na formy programování (vysílací schéma a služby on demand) a na rozdíly mezi komerčními subjekty a institucemi veřejné služby.