Charles Explorer logo
🇨🇿

Role sociálních sítí a influencerů ve strategické komunikaci

Předmět na Fakulta sociálních věd |
JKM537

Sylabus

1.     Word Of Mouth marketing (D. Panýr) Vývoj word of mouth ve světě, jeho specifika a formy. Modely šíření.

2.     Intro do sociálních sítí (M. Konopásková) Populární formáty a platformy, komnaty ozvěn, community management, algoritmy.

3.     Sociální sítě v ČR (M. Konopásková) Jednotlivé zastoupení soc. sítí na tuzemském trhu, význam SoMe pro značku, analýza virálních případů.

4.     Host (bude upřesněno) Host z řad influencerů nebo social media managerů.

5.     Strategie a obsahový marketing (M. Konopásková) Tvorba strategie, příprava content plánu, testování obsahu, legislativa u použití obsahu a cílení, SEO analýza, analýza kanálů.

6.     Influencer marketing (D. Panýr) Rozdělení do kategorií, oslovování influencerů, legislativa v ČR a ve světě, věrohodnost doporučení, FOMO.

7.     Kampaně s influencery (D. Panýr) Příprava smluv, postup při přípravě kampaně s influencery, underaged influenceři, ukázky kampaní a jejich analýza.

8.     Host (bude upřesněno) Host z řad influencerů nebo social media managerů.

9.     Nastavování reklam na soc. sítích (M. Konopásková) Praktická hodina – práce v Business Manageru a základní orientace v něm, představení dalších užitečných nástrojů pro práci na soc. sítích.

10.  Analýza kampaní (D. Panýr + M. Konopásková) Vyhodnocování kampaní a užitečné tools, nastavování KPIs a dalších cílů, co očekávat od influencerů, jsou čísla všechno?

11.  Konzultace případové studie + práce v hodině Prostor pro konzultaci zadání. Práce na závěrečné case study v hodině.

12.  Prezentace závěrečných projektů

Anotace

Předmět seznamuje studenty/ky s rolí sociálních sítí a influencerů ve strategické komunikace. Veškeré poznatky a teorie jsou demonstrovány na příkladech z praxe.

Studující po absolvování kurzu získají širší pohled na vytváření strategií pro sociální sítě a pro spolupráce s influencery, které jsou v dnešní době nedílnou součástí marketingu téměř každé značky. Kromě rozšíření znalostí je cílem kurzu také osvojení dovedností jako je nastavování reklam, správný výběr influencerů či analýza již hotových kampaní.