Cílem tohoto kurzu je poskytnout jeho účastníkům komplexní návod a pohled na budování značky. Získané dovednosti jsou platné jak v komerčním, tak nekomerčním sektoru.
Absolventi kurzu na jednotlivých přednáškách nahlédnou do tajů tvorby a budování značky, stejně jako všech souvisejících věcí. Přednášející jim společně s hosty kombinací teoretických a praktických lekcí představí, co je při tvorbě značky důležité, jak pracovat s daty a metodami tvorby značky, co všechno značka v dnešním byznysu ovlivňuje a proč je důležité se o ni konzistentně starat a budovat ji.
Součástí kurzu budou také hosté, kteří promluví na vybrané téma. Daný host je vždy expertem na dané téma, které s budováním značky souvisí. (Např. výzkum)
Výstupem z toho kurzu je zpracování vlastní strategie značky na dané téma. 6.10. Do světa značek rovnýma nohama
Představení vyučujících a kurzu
Očekávání a výstupy
Základní pojmy týkající se brand strategie
Co je značka a kdy už značku potřebujeme?
Co činí značku úspěšnou?
Profil a role brand stratéga
Koho sledovat ve světě brand marketingu a budování značky - Mark Ritson, Julian Cole, Byron Sharp, Les Binet, Mark Pollard, Gerard Critchlow, Tom Roach, Praveen Vaidyanathan 13.10. Tvorba značky od základů
Existuje pouze jedna správná metoda, kterou tvořit značky?
Praktické ukázky budování značky
Lesk a bída frameworků - jsou opravdu samospásné?
Kdo drží strategické otěže? Agentury vs. klienti
Jak prodat strategii? 20.10. Symboly & Hluboké kořeny značky
Jakou roli hraje mise a vize značky?
Hodnoty značky a práce s nimi
Hledání brand purpose
Co tvoří DNA značky?
Jak podpořit identitu značky symboly
Tone of voice a tvorba symbolů
Vizuální a verbální konzistence značky
Proč je důležité je mít a budovat je? 27.10. Ty nejúspěšnější značky a jejich komunikace
Kde se berou silné a unikátní stránky značky?
Čeho využívají nejúspěšnější značky?
Co tvoří equitu nejúspěšnějších značek
Úspěšné Case studies 3.11. Výzkum trhu, analýza konkurence, motivace, bariéry a potřeby
Proč potřebujeme znát naši konkurenci?
Jak přistoupit k analýze trhu
Motivace a bariéry na trhu HOST: Bude upřesněn 10.11. Značky a populární kultura
Role v populární kultuře
Potřebujeme dnes vůbec ještě značky?
Co by se stalo, kdyby značky zítra zmizely?
Brand collaborations - proč to dělají? 24.11. Značka a vizuální komunikace
Jak stavět vizuální identitu?
Rebranding, Retrobranding, Branding structure
Branding trendy: Simplifikace a UX
HOST: Bude upřesněn 1.12 Měření značky
Co sledovat a proč
Brand tracking
Optimalizace strategie
Různé značky, různá kritéria úspěchuHOST: Bude upřesněn 8.12. Komunikační strategie značky
Jak vypadají dnešní komunikační strategie?
Personalizace a multi targeting
Komunikační mix a omnichannel
Trendy a technologie v komunikační strategii 15.12. Vývoj značky v čase. Evoluce, revoluce, repositioning, rebranding
Jak se značkou pracovat v čase?
Brand audit
Kdy poznáme, že nám ujíždí vlak a musíme něco dělat?
Case study: Dr. Max
Case study: Sčítání lidu, domů a bytů
Case study: Foodora 22.12. Zadání závěrečné práce 5.1. 2024 Prezentace závěrečných prací