Charles Explorer logo
🇬🇧

Branding and brand building

Class at Faculty of Social Sciences |
JKM597

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Cílem tohoto kurzu je poskytnout jeho účastníkům komplexní návod a pohled na budování  značky. Získané dovednosti jsou platné jak v komerčním, tak nekomerčním sektoru. 

Absolventi kurzu na jednotlivých přednáškách nahlédnou do tajů tvorby a budování značky,  stejně jako všech souvisejících věcí. Přednášející jim společně s hosty kombinací  teoretických a praktických lekcí představí, co je při tvorbě značky důležité, jak pracovat s  daty a metodami tvorby značky, co všechno značka v dnešním byznysu ovlivňuje a proč je  důležité se o ni konzistentně starat a budovat ji. 

Součástí kurzu budou také hosté, kteří promluví na vybrané téma. Daný host je vždy  expertem na dané téma, které s budováním značky souvisí. (Např. výzkum) 

Výstupem z toho kurzu je zpracování vlastní strategie značky na dané téma.   6.10. Do světa značek rovnýma nohama 

Představení vyučujících a kurzu 

Očekávání a výstupy

Základní pojmy týkající se brand strategie 

Co je značka a kdy už značku potřebujeme? 

Co činí značku úspěšnou? 

Profil a role brand stratéga

Koho sledovat ve světě brand marketingu a budování značky - Mark Ritson, Julian Cole, Byron Sharp, Les Binet, Mark Pollard, Gerard Critchlow, Tom Roach, Praveen Vaidyanathan 13.10. Tvorba značky od základů 

Existuje pouze jedna správná metoda, kterou tvořit značky?

Praktické ukázky budování značky 

Lesk a bída frameworků - jsou opravdu samospásné? 

Kdo drží strategické otěže? Agentury vs. klienti

Jak prodat strategii?   20.10. Symboly & Hluboké kořeny značky 

Jakou roli hraje mise a vize značky?

Hodnoty značky a práce s nimi

Hledání brand purpose

Co tvoří DNA značky?

Jak podpořit identitu značky symboly 

Tone of voice  a tvorba symbolů

Vizuální a verbální konzistence značky 

Proč je důležité je mít a budovat je?   27.10. Ty nejúspěšnější značky a jejich komunikace

Kde se berou silné a unikátní stránky značky?

Čeho využívají nejúspěšnější značky?

Co tvoří equitu nejúspěšnějších značek

Úspěšné Case studies  3.11. Výzkum trhu, analýza konkurence, motivace, bariéry a potřeby

Proč potřebujeme znát naši konkurenci? 

Jak přistoupit k analýze trhu 

Motivace a bariéry na trhu HOST: Bude upřesněn   10.11. Značky a populární kultura

Role v populární kultuře

Potřebujeme dnes vůbec ještě značky?

Co by se stalo, kdyby značky zítra zmizely?

Brand collaborations - proč to dělají?   24.11. Značka a vizuální komunikace

Jak stavět vizuální identitu?

Rebranding, Retrobranding, Branding structure

Branding trendy: Simplifikace a UX

HOST: Bude upřesněn   1.12  Měření značky 

Co sledovat a proč

Brand tracking 

Optimalizace strategie

Různé značky, různá kritéria úspěchuHOST: Bude upřesněn 8.12. Komunikační strategie značky

Jak vypadají dnešní komunikační strategie?

Personalizace a multi targeting

Komunikační mix a omnichannel

Trendy a technologie v komunikační strategii 15.12. Vývoj značky v čase. Evoluce, revoluce, repositioning, rebranding 

Jak se značkou pracovat v čase? 

Brand audit 

Kdy poznáme, že nám ujíždí vlak a musíme něco dělat?

Case study: Dr. Max

Case study: Sčítání lidu, domů a bytů

Case study: Foodora   22.12. Zadání závěrečné práce 5.1. 2024 Prezentace závěrečných prací