1. týden Organizace kursu, Struktura komunikačního oboru v ČR
2. týden Úvod do problematiky, co je a co není komunikace Komunikace, reklama... - věda, umění, řemeslo?
3. týden Pravidla / struktura "žánru" ATL, BTL, Promotion, Direct marketing, PR, mediální mix ?
4. týden Módní slova (guerilla, virál, buzz?) Ptydepe /reklamní šarže / slovník
5. týden Premisy pro budování značky Značka (BRAND) a základní nástroje (TOOLS) jejího budování
6. týden Socioekonomický a sociokulturní kontext budování značky
7. týden Úvod do PR disciplíny Korporátní a produktové PR, CSR, sponzoring, ...
8. týden Zadání seminární práce
9. týden Sociologie a její využití pro reklamní komunikaci
10. týden Prezentace a vyhodnocení seminárních prací
11. týden Kreativita v komunikaci - co to vlastně je Kreativita, její evaluace a její posuzování / hodnocení Kreativní formáty
12. týden Etika komerční komunikace Její lokální ukotvení (náboženství, zvyky, neformální pravidla? ) Právní rámec komerční komunikace v ČR, v EU, trendy
13. týden Rezerva
Seminář je zaměřený na problematiku komerční komunikace, v němž nebudou chybět témata jako public relations, client service, brand building, sociologie, art direction, etika reklamy/komunikace, product placement, role médií apod. Případní přednášející hosté jsou zajištěni z řad praktikujících odborníků.