Charles Explorer logo
🇬🇧

Commercial Communication

Class at Faculty of Social Sciences |
JSM035

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1. týden Organizace kursu, Struktura komunikačního oboru v ČR

2. týden Úvod do problematiky, co je a co není komunikace Komunikace, reklama... - věda, umění, řemeslo?

3. týden Pravidla / struktura "žánru" ATL, BTL, Promotion, Direct marketing, PR, mediální mix ?

4. týden Módní slova (guerilla, virál, buzz?) Ptydepe /reklamní šarže / slovník

5. týden Premisy pro budování značky Značka (BRAND) a základní nástroje (TOOLS) jejího budování

6. týden Socioekonomický a sociokulturní kontext budování značky

7. týden Úvod do PR disciplíny Korporátní a produktové PR, CSR, sponzoring, ...

8. týden Zadání seminární práce

9. týden Sociologie a její využití pro reklamní komunikaci

10. týden Prezentace a vyhodnocení seminárních prací

11. týden Kreativita v komunikaci - co to vlastně je Kreativita, její evaluace a její posuzování / hodnocení Kreativní formáty

12. týden Etika komerční komunikace Její lokální ukotvení (náboženství, zvyky, neformální pravidla? ) Právní rámec komerční komunikace v ČR, v EU, trendy

13. týden Rezerva

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Seminář je zaměřený na problematiku komerční komunikace, v němž nebudou chybět témata jako public relations, client service, brand building, sociologie, art direction, etika reklamy/komunikace, product placement, role médií apod. Případní přednášející hosté jsou zajištěni z řad praktikujících odborníků.