2. Chemistry of hydrogen and oxygen
3. I. A and II. A group chemistry
4. III. A IV. A group chemistry
5. V. A VI. A group chemistry
6. VII. A VIII. A group chemistry
7. Transition metals chemistry 1
8. Transition metals chemistry 2
9. Chemical interrelationships among elements and their compounds
10. Chemical experiment as a part of inorganic chemistry education
11. ICT in chemistry and distance learning
12. Chemistry and giftedness
13. New trends in inorganic chemistry and chemistry education
Following means ared used during lectures: THINKINK, DISCUSSION, Moodle, chemical experiment, computer programs, textbooks, flexible programs, internet etc.
úvod, požadavky, pravidla prezentace, cíle afektivní a psychomotorické
RVP, ŠVP, vyhodnocení DÚ (problémy školství) tematické plány - vyhodnocení DÚ didaktické prostředky, pomůcky didaktické prostředky - metody a formy didaktické prostředky - metody a formy, IBSE úvod bezpečnost práce v chemické laboratoři, chemický pokus ve výuce chemie distanční výuka, e-learning diferenciace výuky, nadání hospitace a rozbory, zvané přednášky/workshopy
Smyslem uvedených přednášek a cvičení je osvojení didaktických dovedností, které budoucím učitelům umožňují efektivně řídit proces osvojování učiva chemie.
Kurz probíhá prezenčně, v případě nemožnosti navštěvovat fakultu či znemožnění prezenční výuky bude kurz probíhat v on-line prostředí ZOOM nebo Meet.
Do platformy ZOOM i Meet je nutné hlásit se fakultním/univerzitním e-mailem a fakultním/univerzitním loginem!