Metody a formy práce:Studenti se teoreticky a následně prakticky seznamují s aktivizačními metodami a formami práce ve výuce chemie. Jedná se např. o exkurze, únikové hry, didaktické hry, realizace chemické show/divadla a další aktivizační metody.
Očekávané výstupy:Student… se na základě dostupné literatury teoreticky seznámí s vybranou aktivizační metodou.… připraví úsek VH, do kterého inkorporuje vybranou aktivizační metodu.… porovnává vybrané aktivizační metody.… uvede výhody a nevýhody vybraných aktivizačních metod ve výuce chemie.
Učivo / témata:Student rozšíří a do větší hloubky rozvine své portfolium aktivizačních metod:Aktivizační metody: cyklus C-M-I-A-R-E Kritické myšlení a metody na jeho rozvoj (RWCT), cyklus E-U-RPráce s výukovými videi (např. němé video, metoda jedno slovo, INSERT tabulka apod.)Badatelsky orientovaná výuka, úrovně, 5E modelMobilní aplikaceVýukový cíl a práce s ním, Bloomova taxonomie cílůTeorie učeníFáze vyučovací hodiny (motivační, expoziční, fixační…)Formativní, sumativní hodnocení
Studenti se teoreticky a následně prakticky seznamují s aktivizačními metodami a formami práce ve výuce chemie.
Jedná se např. o exkurze, únikové hry, didaktické hry, realizace chemické show/divadla a další aktiviza ční metody.