Jednotlivé tématické celky: edukační robotika v učení žáků mladšího školního věku interaktivní zařízení a další didaktická technika rozvoj algoritmického myšlení žáků mladšího školního věku
Základy algoritmizace s využitím vybraných edukačních programovacích platforem: příklady využívaných prostředí:Kodu, Minecraft EDU, Scratch příklady využívaných online aktivit: code.org, cs.unplugged
Robotické hračky, využití pro výuku algoritmizace. příklady využívaných robotických hraček: Beebot, Ozobot, Edison příklady využívaných robotických stavebnic: WeDo
Předmět je zaměřen na konstruktivistiský (a konstrukcionistický) přístup k výuce, rozvoj kompetencí z oblasti specifického odvětví aplikované robotiky – edukační robotiky, rozvoj algoritmického my šlení, rozvoj informační gramotnosti a rozvoj práce s didaktickou technikou a interaktivními zařízeními. Předmět je tedy zaměřen na osvojení didaktických kompetencí potřebných pro realizaci výuky informatiky na 1. st.
ZŠ v kontextu aktuálních trendů. Prostřednictvím aktivit spojených s algoritmizací a programováním vytváří prostor pro osvojení znalostí a dovedností nezbytných pro rozvoj informatického myšlení u žáků 1. st.
ZŠ, a to bez ohledu na využití konkrétního programovacího prostředí. Seznamuje studenty s možnostmi integrace interaktivních/digitálních technologií do edukačního procesu na 1. st.
ZŠ, vč. zaměření na rozvoj uživatelských dovedností žáků.