Rozvoj intonačních dovedností, intonační práce s písní, přípravná intonační cvičení.
Sluchová analýza, její využití v hodinách, sluchové diktáty.
Počátky tvořivé intonace, principy integrace vokálně intonačních a tvořivých činností, metodika.
Principy rozvoje dětské hudební tvořivosti. Tvořivé osvojování hudebně výrazových a formotvorných prvků.
Prvky vícehlasu, jeho nácvik a tvořivé uplatnění ve vokálních, instrumentálních a hudebně pohybových aktivitách.
Metodický postup při poslechu, vizualizace jako aktivizační princip.
Spojení tvořivých a poslechových činností.
Stavba vyu čovací hodiny v hudební výchově, její typy, organizační formy vyučování apod.
Teorie a praxe hudebního vyučování. Úvod do hudebně didaktické problematiky, analýza videonahrávek modelových situací v hudebním vyučování.
Vzhledem k protiepidemickým opatřením je potřeba vyhledávat alternativní varianty výuky a plnění pedagogické praxe.