V návaznosti na kurikulární dokumenty vede k hledání průniků výtvarné výchovy s jinými předměty, jejichž obsahem jsou
kulturní vzdělávání a umělecká tvorba. Podporuje i takovou podobu interdisciplinarity, kde umělecké zkoumání předmětů
a jevů doplňuje vědecké poznání.
Ukazuje studentům možnosti zapojení vizuální kultury do obsahu výtvarné výchovy a možnosti zpřístupňování umění.
Contemporary trends in didactics of VAE. Dimensions of art training teacher. Subject matter of the disciplin. Mind maps and their potential. Works of art within the system of cultural education.
","inLanguage":"en"}]}Předmět Didaktika Vv je určen studentům, kteří se ve studiu nezaměřují na výtvarnou výchovu. V návaznosti na kurikulární dokumenty vede k hledání průniků výtvarné výchovy s jinými předměty, jejichž obsahem jsoukulturní vzdělávání a umělecká tvorba.
Podporuje i takovou podobu interdisciplinarity, kde umělecké zkoumání předmětůa jevů doplňuje vědecké poznání. Ukazuje studentům možnosti zapojení vizuální kultury do obsahu výtvarné výchovy a možnosti zpřístupňování umění.
Předmět Didaktika Vv je určen studentům, kteří se ve studiu nezaměřují na výtvarnou výchovu.
V návaznosti na kurikulární dokumenty vede k hledání průniků výtvarné výchovy s jinými předměty, jejichž obsahem jsou kulturní vzdělávání a umělecká tvorba. Podporuje i takovou podobu interdisciplinarity, kde umělecké zkoumání předmětů a jevů doplňuje vědecké poznání.
Ukazuje studentům možnosti zapojení vizuální kultury do obsahu výtvarné výchovy a možnosti zpřístupňování umění.
V návaznosti na předmět Výtvarné transformace učí studenty, jak transformovat vlastní umělecké zkušenosti a poznatky do učiva výtvarné výchovy, jako základ výtvarných úkolů. V návaznosti na praxi ve školách učí studenty didakticky analyzovat výtvarné činnosti a reflektovat je s cílem plánovat i realizovat vlastní pedagogické výstupy. Předmět představuje současné trendy v didaktice výtvarné výchovy a dostupné materiály pro výtvarnou výchovu – učebnice, pracovní listy a sešity i odbornou literaturu.