Klíčová slova: kompetence, projektování, realizace, reflexe výuky, fázování činnosti
* 1. Teorie:
* 2. Praxe:
- Hledání variant řešení pedagogických situací.
(Podle možností konkrétní výuky předmětu, plán a příprava v kontextech neočekávaných ped. situací, úskalí improvizace, řízená aktivizace žáků aj.)
- Reflexe teoretických poznatků, porovnání s vlastní pedagogickou činností při řešení ped. situací. (Posouzení stavby konkrétní vyučovací jednotky, organizační momenty,východiska - motivace, aktivizace žáků, typy otázek, způsoby shrnutí poznatků a jejich ověření,kontexty s plánem aj.)
- Identifikace problému. (Rozlišování mezi problémem a symptomem výchovných situací.)
- Rozvíjení náhledu na vlastní ped. činnost. (Způsoby hodnotící reflexe)
- Rozšiřování a aktivizace funkčního slovníku učitele pro diskusi o procesu a výsledku ped. činností.(?Umění\" klást otázky, typy otázek, základní chyby při aktivizaci žáků aj.)
Key words: competence, projecting, realization, reflexion, individual phases
Theory and practice:
- Searching for choices in the process of Visual Arts Education
- Reflecting theoretical understanding, comparing with one´s own experience
- Identifying the problem
- Developing understanding of one´s own practice
- Developing and using teacher´s functional vocabulary for the process and result of one´s pedagogical activity
Key words: competence, projecting, realization, reflexion, individual phases Theory and practice: - Searching for choices in the process of Visual Arts Education - Reflecting theoretical understanding, comparing with one´s own experience - Identifying the problem - Developing understanding of one´s own practice - Developing and using teacher´s functional vocabulary for the process and result of one´s pedagogical activity
Preparation of students´teaching performances and their testing in the primary school. Reflective evalution of student´s attempts.