Vymezení hlavních kroků ve výzkumu (stanovení výzkumného problému, studium literatury, výběr participantů, sběr dat, analyzování a interpretování dat, psaní výzkumné zprávy).
\r\nMetody sběru dat.
Charakteristika dobrého výzkumného tématu.
Deskriptivní statistika - četnosti, míry polohy, míry variability, korelační koeficient, grafické znázornění dat.
","inLanguage":"cs"},{"@type":"Syllabus","text":"\r\nQualitative and quantitative educational research - their characteristics and comparison and the most common types.
Main steps of research process (identifying a research problem, reviewing the literature, selecting participants, collecting data, analyzing and interpreting data, reporting and evaluating research).
Characteristics of a good research topic.
Methods for data collection
\r\nDescriptive statistics - frequencies, measures of central tendency and variability, correlation coefficient, graphing data
","inLanguage":"en"}]}Kvalitativní a kvantitativní pedagogický výzkum - jejich charakteristika a porovnání a nejčastěji využívané typy těchto výzkumů.Vymezení hlavních kroků ve výzkumu (stanovení výzkumného problému, studium literatury, výběr participantů, sběr dat, analyzování a interpretování dat, psaní výzkumné zprávy).
Metody sběru dat.Charakteristika dobrého výzkumného tématu.
Deskriptivní statistika - četnosti, míry polohy, míry variability, korelační koeficient, grafické znázornění dat.
Kurz připravuje studenty na provádění kvalitativního a kvantitativního výzkumu v pedagogice. Obsah kurzu je rozdělen do dvou částí - metody pedagogického výzkumu a statistická analýza dat.