Obsah:
* Teorie:
Prožitková a reflektivní rovina speciální výtvarné výchovy, reflektivní kompetence učitele VV. Arteterapie a artefiletika jako kontexty při vytváření tematizací ve výtvarné výchově, práce s námětem a jeho konceptualizace, psychosociální role učitele, učitel a žáci v diskursivním prostoru institucí. Kulturní a multikulturní rámec, kontexty současného výtvarného umění, sociologie a filosofie, postmoderní etika - sociální pouto a etika péče.
Klíčová slova:
Reflexivní praxe, reflexivní kompetence, subjekt výchovy, arteterapie, artefiletika, téma, námět, koncept. Diskurs, instituce, umění, animace, galerijní pedagogika. Sociální pouto, etika péče.
Kulturní, multikulturní, sociologické a filosofické kontexty pedagogické práce ve výtvarné výchově. Prožitková a reflektivní stránka práce učitele výtvarné výchovy.
Galerijní a muzejní pedagogika.