Klíčová slova: Kultura, kulturní rozhraní. Kvalitativní výzkum, akční výzkum, metodika
* Sylabus:
Ověření nosnosti navrženého modelu edukace v praxi, ve spolupráci s profesionálními týmy partnerských institucí (NG, UPM, DOX, Galerie Rudolfinum) a škol. Úvod do kvalitativního výzkumu ve VV, kontext reflexivní praxe (D. Schön). Reflexivní kompetence učitele VV. Gitlinova horizontální evaluace, primární a sekundární kódování, validita pojmu. Principy tvorby modelu a jeho interpretace podle Strausse-Corbinové. Struktura případové studie. Prezentace psané kritické reflexe modelu edukace, založené na analýze vzorku komunikace a jiných záznamů z terénu.
Anotace předmětu:
Kritická reflexe osobního portfolia a vlastního konceptu práce v oblasti zprostředkování kulturního produktu/artefaktu.
Výzkumná sonda. Vazba na RVP.