2. Příprava analýzy: obecná historiografická a sociologická příprava
3. Příprava analýzy: umělecko-historická příprava
4. Příprava analýzy: Sémiotická příprava
5. Příprava analýzy: Archetypová příprava
6. Parciální analýza: parametrická a tektonická
7. Parciální analýza: sémantická, obsahová, formová, stylistická
8. Parciální analýza: genealogická, genologická, sociálně pragmatická
9. Komplexní popis díla ve vztahu tvůrce - artefakt - příjemce
10. Komplexní interpretace díla
11. Komparace
12. Kritické hodnocení
13. Možnosti analýzy skladeb vzhledem k dostupnosti pramenů a literatury
1. The perception of the artwork and the original description: analytical perception without intention, aesthetic, narrative description
2. Preparation of analysis: general historiographical and sociological training
3. Preparation of analysis: art-historical training
4. Preparation of analysis: semiotic preparation
5. Preparation of the analysis: preparation Archetypová
6. Partial analysis: parametric and tectonic
7. Partial analysis: semantic, content, shape, stylistic
8. Partial analysis: genealogical, genologická, socio-pragmatic
9. Comprehensive description of the work of the creator - an artifact - the recipient
10. A comprehensive interpretation of the work
11. Comparison
12. Critical evaluation
13.Options analysis tracks due to the availability of sources and literature
1. Vnímání uměleckého díla a prvotní popis: vnímání bez analytické intence, estetický dojem, narativní popis
2. Příprava analýzy: obecná historiografická a sociologická příprava
3. Příprava analýzy: umělecko-historická příprava
4. Příprava analýzy: Sémiotická příprava
5. Příprava analýzy: Archetypová příprava
6. Parciální analýza: parametrická a tektonická
7. Parciální analýza: sémantická, obsahová, formová, stylistická
8. Parciální analýza: genealogická, genologická, sociálně pragmatická
9. Komplexní popis díla ve vztahu tvůrce - artefakt - příjemce
10. Komplexní interpretace díla
11. Komparace
12. Kritické hodnocení
13. Možnosti analýzy skladeb vzhledem k dostupnosti pramenů a literatury
Komplexní analýza a analytická interpretace skladeb s akcentací analýzy hudebně výrazových prostředků pro pochopení sdělovaného obsahu jako základního předpokladu pedagogické práce.