3. Výběrová řízení, metodika koncipování návrhů komunitních projektů
\r\n4. Tvorba a prezentace návrhu vlastního projektu
\r\n5. Metodika hodnocení návrhů projektů (workshop - simulace výběrového řízení)
","inLanguage":"cs"},{"@type":"Syllabus","text":"\r\n1. Analysis of basic health and political documents and means of their application in the Czech Republic.
\r\n2. Possibility of joining community projects: Healthy village, town, region; Health promoting school.
\r\n3. Tenders, drafting proposals methodology of community projects
\r\n4. Creation and design of the project presentation
\r\n5. Methodology for evaluation of project proposals (workshop - simulation of tender)
","inLanguage":"en"}]}1. Analýza základních zdravotně - politických dokumentů EU a způsoby jejich aplikace v ČR.
2. Možnosti zapojení školy do komunitních projektů: Zdravá obec, město, region; Škola podporující zdraví (v předškolním i základním vzdělávání); Zdravý podnik.
3. Výběrová řízení, metodika koncipování návrhů komunitních projektů
4. Tvorba a prezentace návrhu vlastního projektu
5. Metodika hodnocení návrhů projektů (workshop - simulace výběrového řízení)
Program vychází z holistického, interakčního modelu zdraví a konstruktivistického pojetí výuky. Otevírá studentům cesty k širší podpoře výchovy ke zdravému způsobu života ve škole a v komunitě (vytvářením příznivých podmínek materiálních i sociálních, respektováním zásad kooperace a atmosférou otevřeného partnerství).
Studenti samostatně připravují projekty vhodné k implementaci do školních vzdělávacích programů, osvojují si metodiku zpracování žádosti o finanční podporu školních projektů. Učí se koncipovat komunitní projekty se zapojením školy tak, aby je bylo možno přihlásit do výběrového řízení.
Materiály mají studenti možnost experimentálně ověřovat v praxi.