Pokročilá práce ve vektorovém grafickém editoru
Programování 3D aplikac í OpenGl 2D objekty, transformace ve 2D, 3D objekty, transformace ve 3D, práce se scénou, pohyb, animace 3D Grafické editory
Možnosti 3D modelováni, představení produktů, modelovací techniky
Cinema 4D
Úvod - orientace v 3D prostoru (otočeni, přiblížení, pohledy, ortogonálni, perspektivní zobrazeni), transformace, grafická primitiva, rendering
Základy modelování - boolean, loft, extrude, polygon mesh modeling
Textury - materiály, bitmapové textury, tvorba textury, pokročilé materiály
Osvětlení - typy světel, barevné filtry, stíny, světelné atributy materiálu
Rendering - pokročilé nastaveni renderingu, pluginy, síťový rendering
Kamera - typy kamer, pohyb kamery, parametry kamery
Animace - klíčové snímky, animace po křivce
Pokročilé modelovací metody - částicové systémy, atmosférické efekty
Posláním předmětu Praktikum z grafického software - design je poskytnout studentům v návaznosti na základní předmět Počítačová grafika možnost prohloubit vědomosti a dovednosti z oblasti počítačové grafiky orientované na specifické technické a programové vybavení a práci s grafickými daty na počítači, a to z pohledu zdůrazňujícího tvůrčí práci s příslušnými technickými a programovými prostředky.
Cílem předmětu je osvojení příslušných dalších poznatků a především pak rozvinutí praktických kompetencí studentů pro tvůrčí práci v oblasti počítačové grafiky, včetně hlubšího ovládnutí vybraných programových nástrojů, koncepčních, funkčních a estetických hledisek tvorby aplikací, organizace práce s grafickými daty a možností zpracování těchto dat ve vyšších celcích. Předmět se orientuje na poznání vlastností vybraných grafických editorů, včetně 3D editorů, DTP systémů a dalších tvůrčích prostředí pro práci s grafickými daty, poznání jejich možností z hlediska tvůrčí práce, charakteristik základních tvůrčích pravidel a postupů a jejich ovládnutí v rámci vlastní tvorby grafických aplikací.