Interaktivní tabule a digitální učební materiály
· Základní terminologické konstrukty oblasti, didaktické prostředky, učební pomůcky, výukové objekty, digitální výukové objekty, prostředky didaktické techniky, technické výukové prostředky
· Interaktivní tabule, druhy, možnosti využití, Softwarová podpora
· Zásady a způsoby práce s interaktivními tabulemi
· Tvorba výukových objektů a interaktivních prezentací pro práci na interaktivní tabuli
Programovatelné hračky a jejich aplikace do výuky
· Možnosti a význam využití programovaných hraček
· Teoretická východiska a praktická práce s programovatelnými hračkami (BeeBot)
Programovatelné stavebnice a jejich aplikace
· Možnosti a význam využití robotiky ve vzdělávání
· Teoretická východiska edukační robotiky
· Pedagogické přístupy uplatňované v edukační robotice (např. konstruktivní, projektový, problémový, kolaborativní aj.)
· Edukační robotika v kontextu konstruktivismu a konstrukcionismu