Obsah předmětu: - vymezení pojmu kurikulum – vývoj kurikulárních dokumentů v ČR - vstupní analýza školy před tvorbou nového kurikulárního dokumentu - vliv různých vzdělávacích koncepcí na podobu kurikula - úvod do tvorby ŠVP - vzdělávací cíle v ŠVP - kompetence - vzdělávací obsah a jeho plánování - evaluace ŠVP v MŠ.
Cíl předmětu je orientován na postupné rozkrývání a analyzování tvorby školního vzdělávacího programu v MŠ a na další souvislosti spojené s inkluzí a dětmi 2letými dle znění nového školského zákona, dále na evaluaci a inovace ŠVP.
Obsah: - vymezení pojmu kurikulum
– vývoj kurikulárních dokumentů v ČR
- vstupní analýza školy před tvorbou nového kurikulárního dokumentu
- vliv různých vzdělávacích koncepcí na podobu kurikula
- úvod do tvorby ŠVP
- vzdělávací cíle v ŠVP
- kompetence
- vzdělávací obsah a jeho plánování
- evaluace ŠVP v MŠ