Program pro studenty mírně pokročilé s programem B:I. Klavírní škola pro začátečníky: Vyvandroval Janko, KŠ I č. 28, s.23, Na zelenej lúke, KŠ I, č. 75, s.47, Kmotr Vávra, KS I, č. 77, s.48, Etuda- pochod, KŠ I, č. 112, s.70, Taneček, KŠ I, č. 69, s.48, Děvčátko tančí, KŠ I, č. 92, s.58, Etuda, KŠ I, č. 101,s.63, Dumka, KŠ I, č. 113, s. 70.II. Hra jednooktávové stupnice pravou rukou úhozem shora: C dur, D dur, E durIII. Hra akordické kadence T-S-D-T levou rukou: C dur, D dur, E durIV. Hra a zpěv uvedených písní v C dur s akordickým doprovodem: Ovčáci, čtveráci, Posvícení, Běží liška, Myšičko, myš, Maličká su, Slepičko má,Jedna, dvě, Listopad, Zima byla,Vrabec v zimě, Kdes, holubičko, lítala? Adámku náš, Husa divoká, Z jedné strany chvojka, Kočka leze dírou, Pekla vdolky, Šel myslivec, Dědečku, dědečku, Zajíček běží, Cib, cib, cibulenka.
Program pro studenty pokročilé s programem C:I. Klavírní interpretace přednesových skladeb pro děti: Nečasová, J.: Postavy z pohádky (Král, Šašek, Princezna), s.3, Nečasová, J.: Ráno, Večer, s. 4, Smetana,B.: Hajej můj andílku, s. 6, Arabeska, s.7, Bach, J. S.: Menuet, s. 8
II. Základy improvizace doprovodů lidových písní pro děti v předškolním věkuA) Hra a zpěv uvedených písní v C dur s akordickým doprovodem: Ovčáci, čtveráci, Posvícení, Běží liška, Myšičko, myš, Maličká su, Slepičko má,Jedna, dvě, Listopad, Zima byla,Vrabec v zimě, Kdes, holubičko, lítala? Adámku náš, Husa divoká, Z jedné strany chvojka, Kočka leze dírou, Pekla vdolky, Šel myslivec, Dědečku, dědečku, Zajíček běží, Cib, cib, cibulenka. B) Doprovody výše uvedených písní pro děti předškolního věku v C dur s akordickým doprovodem T,S,D ve stylizaci např. polky, pochodu, kombinovaně, valčíku a rozloženě.C) Dovednost transpozice melodií výše uvedených písní pouze pravou rukou se správným prstokladem do těchto tónin: A,H,C,D,E,F,G durD) Dovednost zahrát základní harmonické kadence akordů (T,S,D) v těchto tóninách: A,H,C,D,E,F,G durE) Doprovod jednotlivých stupňů stupnic A,H,C,D,E,F,G dur pomocí jednoho nebo dvou základních akordů z harmonické kadence (T,S,D).F) Vymyslet si a do not zapsat jednu melodii na 8 taktů v sudém taktu a jednu melodii v lichém taktu a doprovodit tyto melodie akordy z harmonické kadence ve fotmě pochodu, polky, kombinovaně, valčíku a rozloženě v tóninách: A,H,C,D,E,F,G dur.
V oblasti hry na zobcovou sopránovou flétnu je stanoven program pro všechny studenty. Naučí se ovládat ladění a údržbu nástroje, techniku dýchání a tvoření tónu (nasazení, ukončení, tenuto, legato a staccato). Budou ovládat hru vybraných písní v rozsahu od c1 do d2 v tóninách C, D,F dur. Naučí se rovněž improvizovat v daném tónovém prostoru (5-3, 5-6-5-3, 5-8-5-3-1), tvořit krátké motivy v rámci instrumentálních činností (ozvěny, ronda, ostinátní doprovod). Naučí se několik dalších písní nebo drobných skladeb dle vlastního výběru vhodných zejména k poslechu u dětí v předškolním věku (ukolébavky, tance).
Student mírně pokročilý (B program) nacvičí 8 přednesových skladeb z Klavirní školy pro začátečníky BGS, které se vztahují programově k pedagogickému využití u dětí v předškolním věku. Naučí se hrát jednooktávové stupnice C dur, D dur, E dur pravou rukou a v levé ruce základní harmonické kadence T,S,D v tóninách C dur, D dur, E dur. Součástí výuky bude hra a zpěv dvaceti písní pro předškolní děti v tónině C dur.
Student pokročilý (C program) nacvičí 8 náročnějších přednesových skladeb, které se vztahují programově k pedagogickému využití u dětí v předškolním věku. Naučí se hrát jednooktávové stupnice C,D,E,F,G,A,H dur pravou rukou a tyto stupnice doprovázet příslušnými akordy z harmonické kadence. Součástí výuky bude hra a zpěv dvaceti písní pro předškolní děti v tónině C dur se stylizací doprovodů jako polka, kombinovaně, pochod, valčík, rozloženě. V rámci výuky jsou studenti vedeni k vlastní improvizaci melodií v sudém a lichém taktu v různých tóninách pro účely pochodu, valčíku a nebo například polky.
V oblasti hry na zobcovou flétnu se studenti naučí základům techniky a hry vybraných písní v rozsahu od c1 do d2, získají jednoduché improvizační dovednosti a naučí se uplatňovat některé základní hudební formy při hře.