Charles Explorer logo
🇬🇧

Playing the Piano III

Class at Faculty of Education |
OB7308221

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Student začátečník (A program) I. Přednesové skladby z Klavírní školy pro začátečníky: (Vaňhal, J.K: Allegretto, KŠ I, č. 95, s. 60+ Ryba, J.: Teče, voda, teče, KŠ I, č. 98, s. 61+ Zahrajte mi, muzikanti+ Sarauer, A.: Strašpytel ve tmě, KŠ II, č. 25, s. 88+ Hurník, I.: Smutná písnička+ Nečasová, J.: Ráno a Večer+ Nečasová, J.: Princezna+ Nečasová, J.: Král.

II. Zpěv a hra vokálně průpravných cvičení a dovednost vytvořit rytmickou a melodickou zkratku písní pro rozezpívání v tóninách C dur, D dur, E dur, F dur, G dur: III.

Hra a zpěv písní pro MŠ ze zpěvníku Malým zpěváčkům se stylizací doprovodů: Štědrej večer, s. 66, Nestarej se, ženo má, s. 99, Stojí vrba, s. 63, Vláček, s. 18, Lítala si laštovička, s. 128 IV. Hra a zpěv mollových písní z příručky v jedné tónině: Ej, padá, padá, s. 17, Křepelenka, s. 17 V.

Hra a zpěv písní pro hudebně pohybovou výchovu (bez transpozic): Točíme kolečko, Jarní popěvek,Vláček, Na procházce, Myšky VI. Hra a zpěv písní z České Orffovy školy (melodie bez transpozic): Vyjdi, vyjdi, slunéčko, Halí,belí, Zlatá brána, Šneček, Cibulenka, Běží liška, Snědli vlci berana,Kolíbavka,Sil Petr proso, Už je to uděláno, Ptáci, Potěšení, Nechoď tam Šibal pekař, Liška, Byla jedna babka,Kukačka II, Rozpočítadlo,Visatec Student mírně pokročilý (B program): Program studia je v zimním semestru 3. ročníku u programu B stejný jako u programu A.

U programu B je větší zřetel kladen na výraz a dynamiku a kvalitu úhozu u skladeb i písní. Studenti budou interpretovat čtyři přednesové skladby vhodné pro děti předškolního věku.

Výběr bude proveden po konzultaci s učitelem i s přihlédnutím k vlastním návrhům studentů. Obsah veřejné přehrávky k získání klasifikovaného zápočtu: a) Přednesová skladba ze 3. semestru dle vlastní volby b) Přednesová skladba ze 3. semestru určená c) Tři průpravná nebo přípravná cvičení v transpozicích se zpěvem d) Jedna určená píseň ze zpěvníku Malým zpěváčkům e) Jedna určená píseň pro pohybovou dramatizaci nebo taneček f) Jedna určená lidová nebo umělá píseň z 1. dílu Orffovy školy (jen melodie) Hodnocení (maximálně je možné dosáhnout u přehrávky 60 bodů): 60-55 bodů odpovídá známce výborně, 54 - 48 odpovídá známce velmi dobře, 47 - 30 odpovídá známce dobře, nižší počet bodů znamená, že student nevyhověl.

Annotation

Playing small performance pieces and vocal exercises in different keys. Practising songs in minor keys.

Practising kindergarten songbook songs. Practising songs for expression in movement.

Knowledge of vocal and instrumental lines of the works by Petr Eben and I. Hurník: Česká Orffova škola,I.