Charles Explorer logo
🇬🇧

Graphic Design 3

Class at Faculty of Education |
OB9321030

Syllabus

Syllabus: Principles of modelling 3D. Simple 3D graphic modelling.

Paper cutout.

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Nástroje modelace 3D (Blender, Python, OpenGl knihovny atd. – všechny dostupné freewary). Terminologie a techniky používané v programu Blender obecně používané v ostatních 3D softwarech a jsou tedy plně relevantní v

širokém záběru 3D technologie.

Možnosti 3D grafiky, základy grafických prvků a knihoven:

Obrazy

Animace

Filmy

Hry

Aplikace alternativní rozhraní další možnosti

Prvky používané v 3D grafice: vertex, edge, polygon(face), primitiva, beziérova křivka, nurbs křivka, polygon objekt, subdivision objekt , nurbs objekt, zvukový sample, MIDI, video, textura 3d grafické knihovny:

OpenGl (Open Graphic library)- multi-platformní knihovna na zobrazení 3d objektu. Platformy: Pc, Mac, SGI, Linux

DirectX – Windows 3D grafická knihovna, s možností “pokročilejších” efektů a 3D geometrie.

Cgshaders – pokročilý nástroj pro zobrazení nejnáročnějších efektů a 3D geometrie v reálném čase. 3D audio knihovny:

OpenAL (open audio library) – knihovna na výpočet zvuků v 3D prostoru.