* Sylabus:
Úvod do kvalitativního výzkumu ve VV, kontext reflexivní praxe (D. Schön). Reflexivní kompetence učitele VV. Gitlinova horizontální evaluace, primární a sekundární kódování, validita pojmu. Principy tvorby edukačního modelu a jeho interpretace podle postulátů grounded theory (Strauss-Corbinová). Struktura případové studie. Prezentace psané kritické reflexe modelu edukace, založené na analýze vzorku komunikace a jiných záznamů z terénu.
Klíčová slova: Akční výzkum, kvalitativní výzkum, deskripce, interpretace, výzkumný problém, hypotéza, vědecká pravda a etika, výstupy, prezentace.
Anotace předmětu:
Kritická reflexe osobního portfolia a vlastního konceptu práce v oblasti výtvarného a kulturního vzdělávání. Metodologie výzkumu, výzkumné metody ve vizuálních studiích , výtvarné výchově, pedagogice a příbuzných oborech. Konceptová a diskursivní analýza výzkumného pole.